Steeds meer managers en professionals gunnen zichzelf het voorrecht een tijdje stil te staan bij hun eigen ontwikkeling en functioneren onder begeleiding van een professionele coach. In de beslotenheid van dit een-op-een contact komen persoonlijke ervaringen en overwegingen veelal het best tot hun recht. Bij Willemijn van Strien mag je jezelf zijn, geen (ver)oordelen, wel spiegelen en confrontatie, opdat inzicht verkregen wordt. Willemijn gaat op zoek naar de Tom Poes in de mens, dat wil zeggen dat zij er vanuit gaat dat de oplossingen van vraagstukken in de mensen zelf zit en deze zelf “de list” kunnen verzinnen. Dus geen Calimero! (wijzen naar anderen). Willemijn fungeert hierbij als spiegel, sparringpartner en vertrouwenspersoon. Zij wordt gedreven door een grote betrokkenheid bij mensen en hun mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling. Zij beschouwt authenticiteit en oprechtheid als haar kracht en staat open voor alle denkbeelden.
Klanten van haar zijn werkzaam onder andere bij:
Alfam, ASR, DTZ Zadelhof, ABN AMRO, Vedior, Antonius Ziekenhuis, Advocaten, Notarissen, Marketing bureaus, FGH-bank, WJH Mulier Instituut, Logica, Berkman en Jansen, de Belastingdienst, Addition, Multisafe, Ross Trading, Diakonessenhuis, Meander, Umcu, Divinity, Rabobank, Nusciencegrouop, Groene Hart Ziekenhuis, Vrouwelijke medisch Specialisten, Tandartsenpraktijk Kusen – van Strien, CDA Fractie Zeist, etc
Waarom kiezen voor wvanstrien-coaching?
- Zeer pragmatische aanpak
- 18 jaar ervaring in het bedrijfsleven
- Korte doorlooptijden
- Werknemer is gemiddeld zes keer van zijn of haar werkplek
- Coachen kan op verzoek op locatie
- Geen ‘zachte heelmeesters’